piątek, 8 sierpnia 2014

20 faktów o mnie ; >

Hej ☻
Co tam u was ludzie ?
Ja planuję dzisiaj iść na mecz xD
A wy ?
Ale do rzeczy :P

1.Mam na imię Wiktoria.
2.Ale wszyscy mówią na mnie Terminek xD
3.Mam 12 lat ,prawie 13
4.Gram w siatkówkę od 4 roku życia ,
( gdy miałam 4 lata uczyłam się dopiero podstaw )
5.Gram w drużynie można powiedzieć , że regionalnej 
6.Kocham Neymar'a ( nie jestem sezonowcem ! Kocham go od jakiś 8 lat !)
7.Gdy czeszę włosy strasznie mi się elektryzują 
8.Jestem wysoka
9.Mam problemy w co się ubrać do sql 
10.Jestem uzależniona od fb , Lay'sów i TS3
11.Grafikę robię już od roku
12.Robię ją na Pixlr i Gimp
13.Codziennie oglądam Ukrytą Prawdę i Miodowe Lata xD
14.Zwiedziłam ponad 50 kraji świata .
15.Kocham gadać przez skype z koleżankami 
16.Kocham robić sb #SELFIE 
17.Oglądałam Pamiętniki z wakacji , po czym miałam beke 
18.But first let me take a #Selfie
19.Strasznie dużo pisze z BFF sms'ów
20.Moimi mężami są :
- Neymar
-Jorge Blanco
- Ruggero Pasquarelli
-Calvin Harris 
- Louis ( z 1D )


A tu macie parę zdj xD




'










1 KOM= 1 UŚMIECH
1 OSB= 1 SZCZĘSCIE

4 komentarze:

  1. Super post :3 Też lubię robić sobie selfie ;D
    Czekam na następny post!
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 7 punkt, mialam kiedyś tak samo hah :D
    fajnie zdjęcia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko ściągnęłaś ode mnie -,- :
    http://iconsstars.blogspot.com/2014/08/20-faktow-o-mnie.html
    Wstydziłabyś się O.o >.<

    OdpowiedzUsuń