sobota, 5 lipca 2014

Bez Neymara nie ma Mundialu :(

Hej ;)
Jak już wiecie Neymar został sfaulowany przez Kolumbijczyka -_-
Był to dla mnie szok !
Dużo ludzi wie , że Neymar jest moim mężem.

Ale wracając do tematu...
Dla mnie Mundial się już skończył.
Neymar już nie gra , ja nie patrzę więc...

A najlepsze w tym jest to że koleżanka mi powiedziała " Nie martw się zagra jeszcze na Mundialu " a ja jej na to " Wiem ! Ale k***a nie chce mi się czekać 4 lata ! On zrobił wszystko żeby Brazylia była tak wysoko ! ... "

Wiem że was to nie interesuje ale co mi to. ..

Do jutra ;*

2 komentarze:

  1. Life's brutal bo to Niemce awansowały ^^ (7:1) Ale szkoda mi Neymara ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się :( Bez Neymara nie ma Mundialu ;C Cała nadzieja w Argentynie lub Hollandii bo nie chce aby wygrali Niemcy. Według mnie grają agresywnie. Lecz mają duuuże szanse na wygraną. ..

    OdpowiedzUsuń