czwartek, 31 lipca 2014

ULUBIEŃCY MIESIĄCA - LIPIEC

Hai :p ( Hai to po japońsku cześć xD )

Ten post jest przeznaczony na ulubieńców zeszłego miesiąca , czyli lipca !

Pierwszą rzeczą jest .... jest pomadka Baby Lihttps:
Bardzo dobrze działa na moje usta ☻





Drugą rzeczą są Bułeczki mleczne XDD
To jedyna moja ulubiona rzecz do jedzenia w tamtym miesiącu..

Trzecią rzeczą są simsy !
Najlepsza gra ever! Gram codziennie - czasami z BFF gadając przez skype !




Czwartą rzeczą są perfumy One Direction !
Mam 2 ! Pięknie pachną ! Polecam ;*

Piątą rzeczą jest album ' Universo' Lodovicii Comello ♥
Kiedy dostałam ją od mojej cioci oszalałam , że szczęścia co sprawiło że słucham jej codziennie☻




A tu macie mnie ! Taka brzydka ja !


1 KOM = 1 UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY
1 OBS = 1 MIN SZCZĘŚCIA W MOIM ŻYCIU

4 komentarze:

  1. Super post :3 Co do perfum "Our moment" wąchałam próbkę i według mnie nie są och ach, ale słyszałam, że "That moment" ślicznie pachną :) Muszę wreszcie wypróbować tą Baby Lips, wszyscy ją tak chwalą :D
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham baby lips, jak i Our Moment i That Moment. Nie mam jeszcze TM, lecz już na nie poluje ;) ciekawy post :)))

    cutenothingxx.blogspot.com

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. baby lipss-bardzo trafny zakup!:D

    OdpowiedzUsuń