czwartek, 31 lipca 2014

Sposób na nudę ; )

Hej !
Wiem , że są wakacje i nie każdemu się nudzi . Ale wiem , że są osoby , które przebywają całymi dniami przed komputerami , laptopami , telefonami i tabletami . Dlatego chciałabym wam podać kilka sposobów na nudę ; >

1 sposób - Rysowanie

Jak dla mnie genialne ! Rysuję codziennie ! Rozwija to mój umysł jak i wyobraźnie . Czasami takie obrazy , które malowałeś/aś z nudów mogą się sprzedać za miliony ?!

2 sposób - Pisanie

Pisanie jak pisanie . Nikomu się nie podoba :/ Ale każdy wie , że czasami trzeba coś napisać ...Możesz pisać o czym chcesz ! O swoim życiu , przygodach , zmyślonych potworach itp ... itd

3 sposób - Aktywność fizyczna

Aktywność fizyczna jest na potrzebna ! Można ją spędzać w różne sposoby ! Np.na rowerze , basenie czy rolkach ! Dzięki temu będziesz ładnie wyglądał i miał dobrą kondycję !


To jest takie Top3 sposobów na nudę .
Możecie napisać w komie wasze sposoby których może nawet i ja użyję !


1 KOM = 1 UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY
1 OSB = 1 MINUTA MOJEGO SZCZĘŚCIA



9 komentarzy:

  1. Ja jeżdżę na rowerze i uwielbiam rysować! ♥
    Czekam na kolejny post :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam rysowac , jeździc na rowerze , desce i chodzic na baseen <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, korzystam z nich codziennie :)
    http://my-life-is-no-ordinary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wychodze z przyjaciółmi gdzieś, a reszte czasu spędzam na lapku ;3
    Czekam na nowy post ! :* A pomysłów spróbuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post ! :)

    Obserwuję i zapraszam do mnie - http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez rysuję se w rysowniku i jeżdżę na basen :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Super blog :) chętnie skorzystam z tych rad :P a czy mogłabyś zrobić post o swoich rysunkach i je nam pokazać? Proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. :) Skorzystam xD Fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń